Greetings y’all!

Tjenahej fran Dublin!

Kan meddela att jag nu ar stolt innehavare av ett lanekort gallande pa Dublins alla offentliga bibliotek (vad gor man inte for tio minuters internettid!).

Har haft natt-tjanst (en horribelt jobbig sadan) inatt och lyckades, i ett somndrucket ogonblick da hjarnan inte fokuserade pa resten av kroppen, knacka till min rygg nagot sa gruvligt.
Trodde det hade gatt over i morse, men nar jag idag – under min enda ledaiga dag – vandrade runt pa gatorna i stan insag jag att det hade det minsann inte alls!
Kunde efter en stund knappt andas – sa ett apotek uppsoktes och en katong piller innehallande Ibuprofen inkoptes.
Det har bara gatt 45 minuter sedan jag tog de forsta tva tabletterna, men det kanns redan battre.

Tiden ar snart ute har, sa jag ska avsluta med att saga att NU drar jag till narmaste pub och satter mig vid ett utomhusbord (i den gassade solen) och bestaller in en iskall pint cider!

🙂

One thought on “Greetings y’all!

  1. Låter skönt med en pint på en uteservering i solen:)

    …mindre skönt låter det dock med ryggvärk:(

    Hoppas att piller & pint lyckades döva smärtan lite och att den snart försvinner helt.

    Krampårej!!!!

Leave a Reply

