ORIGAMISMYCKEN!

Nu har äntligen mitt smyckestillverkande fått sig en alldeles egen sida!!!

Klicka på bannern här under, kolla runt och njut av papperskonst på – om inte hög så åtminstone övre medel-nivå! 🙂

Framför allt:
Hjälp mig få svar på frågan; Kan det här va’ nåt?

SPREAD THE WORD! TELL YOUR FRIENDS! 

ORIGAMISMYCKEN BANNER

Till Lain: om det här tar fart och jag känner behov av en RIKTIG hemsida så vill jag jättegärna anlita dig – och då vill jag betala dig också! Men just nu känns det här som ett lagom stort test, som jag dessutom – utan problem – kan moderera helt själv.

4 thoughts on “ORIGAMISMYCKEN!

  1. Ja jag är såld! Har flera par och vill ha många fler. 🙂 Dom är superfina och unika, folk lägger märke till dom när man har dom på sig.

  2. Pingback: När jag var uppe i Ume « my 5 cents

Leave a Reply

