Sävar, t-o-r. DONE!

08.33
 – Lämnar Istidsgatan och cyklar norrut!

Cykel på väg

09.08
 – Anländer till Sävarkorsningen (vilket visar sig vara mer en avfart än en korsning), men who cares! Bildbevis för detta bifogas härmed:

09.08 framme vid Sävaravfarten

09.50
 – Parkerar återigen cykeln utanför porten (och stapplar in i lägenheten).

Då jag öppnade mobilen i datorn för att lägga ut ovanstående bilder, så hittade jag även ett STORT gäng bilder – några av dem hade jag sedan länge glömt bort att jag ens tagit!

Men jag är inte den som är den (vad fan nu det uttrycket betyder egentligen), utan jag bjussar härmed på ett brett urval av dessa bilder!
Men, eftersom de är så pass många så får ni lov att klicka på Mer-länken:

¤

¤

I ingen som helst ordning…

På en av handikapporganisationen HSO’s toaletter sitter denna lapp:

Att sitta ner å pissa (th)
Klicka på mig!

Aaaw! SO cute!
Dessa supersöta hundar finns på ANA Plastik här i Umeå.

Bannade studenter
Studenterna roar sig… (Det är tacksamt nog inte min cykel!)

Bufé och hemliga pajer
Vegetariandiskriminering på gång? Allt vegetariskt är felstavat…

CHKLAD
En av mina favvisar! Den här satt på en liten korg uppställd precis bredvid en
av kassaapparaterna inne på Hemköp.
Om jag jobbade där skulle jag vägra sitta där så länge den skylten är uppe.

Den farliga SparkArwen
Västerbottens Folkblad varnar för Liv Tylers rollfigur i Sagan Om Ringen.

Flamingokortet
Inger poserar med det tjusiga kortet vi tillverkade åt hennes syster.

FUCK ME JESUS
Undras hur man ska tolka detta?
Är det fientligt? Eller kanske en homosexuell invit?

GTA-SA, cartwheeling victim!
Nån bugg i GTA: San Andreas gjorde att den oskyldiga fotgängaren jag
körde på frös mitt i luften. Där hängde han sedan och droppade blod…🙂

Inger på Leilani, Haparanda
Inger på Leilani i Haparanda, väntandes på sin pizza.

Inger, glad i hatten.
Inger, glad medlem i The DreamTeam.

More than woooords...
“More than wooooords….”

Norrländsk höst på G
Norrländsk höst på G.

Och sist men inte minst…

Self Pimping - Trångsund style
Self-pimping, Trångsund style!

One thought on “Sävar, t-o-r. DONE!

  1. Haha, först när jag läste förstod jag det som om du skulle cykla till Sävar och tillbaka. God damn vilken utflykt.😀 Och på din perukbild saknas bara ett par barstolar och en kille med gitarr så är det Extreme, eller vad hette de?🙂

Leave a Reply

