(två) NÖTCREME (och en moviebox)

En rejäl nostalgitripp startades då jag började läsa Filip & Fredriks bok Två Nötcreme Och En Moviebox – Hisnande generaliseringar om vår uppväxt i DDR-Sverige. Denna nostalgitripp innebar ett jävla massa skrivande – som ledde till en helt ny sida (med fyra följdsidor) här i bloggen.

Ni hittar sidan längst upp, den heter – föga förvånande – NÖTCREME.

Eller så kan ni klicka på bilden här under:

NÖTCREME_omslag_liten

One thought on “(två) NÖTCREME (och en moviebox)

  1. jag kan bara tacka för läsningen, det var kul. Jag känner mig stolt också för att som jag uppfattade det så hade jag inte gjort fel alltför många gånger ialla fall.

Leave a Reply

