Halloween…

Hade ju tänkt försöka hitta nån Halloweenfest att vara på – uppsminkad till något otäckt (väljer chockvalue över temakorrekt alla gånger). Men vet just nu inte hur jag ska göra.
Eller snarare VAD jag ska göra…

 -Är ledig den helgen, men har ingenstans att ta vägen.

 -Har köpt grejer till min horribla makeup, men har inget att sminka upp mig inför.

 -Är helt enkelt “ready to go”, men har ännu så länge inget mål.

Nåja, hittar jag ingenstans alls att ta vägen nästa lördag (31/10) så kommer jag hursomhelst att spendera dagen med att göra en instruktionsvideo hur man effektsminkar sig så att det ser ut som att man har hamrat in några spikar i kroppen.
Jag vill ju liksom ANVÄNDA grejerna jag köpt.
 Även om det innebär att jag sminkar upp mih här hemma – och så fort jag är klar tar jag bort alltihop. 🙂

 

Michael Myers

Mannen, myten, seriemördaren…

One thought on “Halloween…

Leave a Reply

