HJÄLP DENNE ARMA DATORANALFABET!

AAAAA”¤%!!!!$£>&”!!!

 -Det där är jag som är förbannad på min dator!

Om någon kan hjälpa mig så, for the love of all that is good, SPEAK UP!!!

PROBLEMET:
 Imorse skulle jag öppna MSN Messenger, varpå datorn talar om för mig att det får jag inte göra förrän jag uppdaterar bland annat Messengern. Det fanns inga andra alternativ än Uppdatera eller Stäng – så jag valde att Uppdatera.
Datorhelvetet talar då, efter några uppdateringsförsök, om för mig att det inte gick att uppdatera, “på grund av ett fel” (ja, precis så stod det – på grund av ETT FEL! – Nej nej, för fan, bespara mig detaljerna).
 Där fanns hjälplänkar att klicka på, så jag gjorde det, och i min enfald följde jag sedan hjälpinstruktionerna till punkt och pricka – och när jag var klar hade jag AVINSTALLERAT Messenger samt – tydligen – själva programmet som datorn använder för att installera det!!!

 -WTF liksom!!!

Så nu har jag plötsligen ingen MSN på datorn längre (nej, jag vill inte använda web-versionen, den SUGER!) och, så vitt jag lyckats hitta, ingen möjlighet att installera om den heller!

PROBLEMLÖSNINGSFÖRSÖKET:
 Försökte såklart ladda hem Messenger via MSN’s hemsida, vilket inte fungerade alls!
Den talar bara om att installeringen inte lyckades.
Fyra gånger har jag försökt, med samma resultat!

 Jag tänker nu stänga av min laptop – eftersom jag antagligen kommer bryta den i två delar om jag stirrar på den mycket länge till – men när jag startar upp den imorgon så skulle jag vara HEMSKT tacksam ifall någon vänlig själ har en fungerande lösning på mitt problem.

Så:

SNÄLLA HJÄLP DENNE

ARMA DATORANALFABET!

3 thoughts on “HJÄLP DENNE ARMA DATORANALFABET!

  1. Jag hoppas oxå att “Expert-Lain” skickade en bättre länk än den jag skickade – för den var jag ytterst osäker på….. Hoppas att det löste sig kort & gott:)

    Kramis!

Leave a Reply

