6 bilder!

1.


Mobilfotade datorskärmen då jag Skype’ade med mamma, som för
tillfället befinner sig i Sydostasien, närmare bestämt Vietnam!

2.


Detta, mina damer och herrar, togs i söndags…
…på ANDRA ADVENT! …WTF!!! Eller hur?!
(Kan tillägga att det inte är någon som helst skillnad idag, 4 dagar senare)

3.


När man jobbat natt och åker 08.02 bussen hem, så delar man den med
femtioelva skolklasser…och då får man ibland stå såhär långt fram!

4.


Igår hämtade jag ut ett paket som sys skickat.
-Proffsigt inslaget i åtta meter wellpapp.🙂
-YEY!

5.


Inuti wellpappen fanns en massa julklappar!
-YEY, igen!

6.


I posten igår kom även ett brev från allra bästaste Lain!
 -YEY, en tredje gång!
Lain hade sagt att jag fick öppna det när jag ville…
…men jag tänker stå på mig och vänta till den 16/12!

3 thoughts on “6 bilder!

  1. Gulledubbelmamma!
    Vad roligt att se henne på bild.
    Annars ser man ju mest bilder hon har tagit på allt annat än sig själv. 🙂

  2. Åhh, vad kul att se mamsen!!!!🙂

    Hahahaha, paketen hade ju klarat sig iaf. men wellpappen såg lite……”kantstött” ut, hahahaha😀
    Fredrik (som inte sett paketet jag fixade på jobbet innan jag skickade det samma dag)skrattade högt, när han såg bilden, och sa:
    -SKICKADE DU DET SÅDÄR!!???!!😀😀

    Kramis!!!!

  3. TUr att julklapparna skänker julstämning, för det ser tunnt ut med snön.

    Det blev ju en bra bild, inga miner eller så😉

Leave a Reply

