Dan före…

Klockan är tio över åtta på morgonen, och jag har redan ätit frukost, kokat ägg, kokat potatis samt sett halva John Sturges Bad Day At Black Rock. Dagen kommer fortsätta med tillverkning av Tonfiskröra och Sillröra, packning, allmänt självfix och allt annat man nu ska ta sig för innan man ger sig iväg i närmare en vecka.

Känns som att de 55 milen på E4an kommer bli “roliga” av två anledningar – för det första verkar trafiksituationen inte vara den allra bästa. För det andra så vaknade jag med en lättare nackvärk – som under den senaste timmen förvandlats till något som fanimej börjar likna nackspärr!!!
Kan fortfarande röra huvudet – men stelt som fan är det.
Sitter för närvarande i soffan (kollar ju på ovan nämnda film) med en tjock halsduk virad runt halsen samt en filt över nack och axlar…känns skönare när jag håller nacken varm.

Nåja, väskorna är packade, vi har två kassar fulla med julklappar som väntar ute i hallen och ute på parkeringen står en Volvo c30 – redo att dra iväg – så åka ska vi, hur min nacke än mår!

One thought on “Dan före…

  1. Inte bra med nacken, hoppas det går över. Håll dig varm i kylan nu😉

    Jag hoppas att jag har ett sms när jag vaknar imorgon, att resan gått bra.
    Kram och GOD JUL!

Leave a Reply

