Asiatiska bildspel och Zombie-preview!

 Vill först tipsa om de 6st bildspel jag pillrat ihop åt GlobetrotterMamma™.

 Hon mailade zippade filer med sammanlagt 260 foton (jösses, var det verkligen så många!?), tagna i norra Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam och Kina. Jag gjorde sedan mitt bästa för att med den information jag fick av henne (samt lite jag letade upp på egen hand med hjälp av the all-knowing, all-seeing Google och internet) fixa vackra…eller åtminstone intressanta…bildspel som hon sedan kunde ladda upp på YouTube och länka till i sin blogg.

 Ni hittar bildspel från Chiang Mai (norra Thailand), Vientianne (Laos), Phnom Penh (Kambodja), Siem Rep (också Kambojda) samt Nha Trang och Ho Chi Minh (Vietnam) genom att KLICKA HÄR!

 Vill ni sedan kolla in bildspelet från Hong Kong, Kina, så är det bara att KLICKA HÄR!

 Sist bjussar jag på en länk till Dannes preview av gårdagens Zombiewalk.
En helt fantastisk bild, som jag numera även har som bakgrundsbild i min mobil!🙂

KLICKA HÄR FÖR ATT SE DEN!

 Jag kommer så småningom få en massa bilder av honom som jag kan leka med – och han kommer antagligen lägga ut en massa själv också – men tills dess får ni hålla tillgodo med en bild tagen medan jag höll på att “lägga sista handen” (HAHAHA! – invidga förstår) vid min utstyrsel, på en parkering inne i stan, strax innan det var dags att börja hasa sig fram…

4 thoughts on “Asiatiska bildspel och Zombie-preview!

  1. Bilden är skitsnygg (om man nu får lov att säga det om en bild av sin söndertrasade och blodiga bror??!??!;))

    Är lite nyfiken på att höra hur det smakade i din mun? Vad smakar fejkblod egentligen??!!

    Nu ska jag hålla utkik efter alla bilder från Zombiewalken!!!

    Kramisar!

  2. Snyggt….men usch så hemsk du ser ut. Vilket är meningen jag vet.🙂 Jag såg dig också på Dannes bild. Den var ju bara så bra med tanten på väg mot….;)

Leave a Reply

