Avatar3Dx3

Okej…då har jag varit och sett Avatar (i 3D) för tredje gången!

Första gången med Danne, andra gången under arbetstid med Stefan och idag med Inger.
Tycker fortfarande att den är fantastisk!
 -HELT fantastisk!

Blir fortfarande emotionellt påverkad av historien, karaktärerna och deras öden.
Den där sista bilden har gett mig gåshud varje gång jag sett filmen!

För den som är intresserad så kan jag även meddela att när jag efter
hemkomsten adderade biobiljetten till min sedan 22 år tillbaka pågående
samling biobiljetter från filmer jag själv sett på bio...
...så blev den nummer 560!!!


Avatar3Dx3=560

2 thoughts on “Avatar3Dx3

  1. Såg att den gick på en av rewstaurangerna här i LAmai……men jag gissar att inget slår en riktigt stor biosalong med RIKTIGT bio-ljud (dvs. THX)?

    Kramis!

Leave a Reply

