Gula tillagg!

Pandora Spa & Resort fortsatter overraska!
Och jag vill nu addera en sak till min tidigare blogg om filmutbudet pa varat rums media entertainment-anlaggning. Det finns inte bara minst 300 filmer, utan sakert det tiodubbla antalet avsnitt av massor av tv-serier! Bland mycket annat ett par sasonger av The Big Bang Theory samt nitton (19!) kompletta sasonger av Simpsons!!!

Fredde A: Bet you wish you were here!😉

Sa nu, medan Inger smitit ivag for att gora nat piffigt med sina fotter (hon pratade om en foot-scrub och en pedikyr), sa skall jag lagga mig i sangen och kolla pa en massa Tree House Of Horror-avsnitt!

-HA!

2 thoughts on “Gula tillagg!

  1. The big bang theory är asbra!!!

    Å jag tycker det är kul när du skriver ut priserna på grejerna och sen skriver vad det kostar i svenska pengar. Fortsätt för bövelen!

Leave a Reply

