Pissed Male Syndrome

Är på uselt jävla skithumör!
 -och jag vet inte varför…

Kan män drabbas av PMS?
 Känslosvallningar för att det är “den tiden i månaden”?

 Det är varmt som i helvetet ute (MÅSTE vara närmare 40 grader!) och när vi kom fram till mammas hus i Lamai (där vi inför trippen till Koh Tao och vistelsen i Chaweng lämnat minst hälften av vår packning) så insåg jag hur jävla mycket vi egentligen kommer ha att släpa hem! Det är rent horribelt!!!
Kände humöret sjunka redan då.

 Sedan drog vi iväg till Tesco for att handla lite inför vår långa vistelse här (ca 12 dagar), och på Tesco kändes det som att det antingen var ett jävla velande kring alla beslut, eller så stressades det på… och jag är ganska säker på att allt detta utspelades mest i mitt eget huvud.

 När vi skulle betala så kände jag att jag inte riktigt ville stå för allt, och frågade Inger ifall hon själv kunde betala ett par byxor hon köpt…varpå hon erbjöd sig att betala hela alltet, och då lackade jag av oförklarlig anledning ur.
Stackars gumman kunde fanimej inte göra rätt…

 Nåja, vi har så gott som installerat oss klart här hemma, och ska nu gå ner och ta ett dopp i havet.
Kanske allt verkar bättre efter det.

 -Förlåt älskade sambo och älskade mor, för mitt usla humör jag hade säkert PMS!

One thought on “Pissed Male Syndrome

  1. Jo, men jag tror att män kan ha “någon typ av PMS” – eller åtminståne “hormonsvallningar”.

    Vi är ju bara människor! Fråga mig inte varför vi blivit bestraffade med HORMONER!???!!

    Hoppas att allt kändes bättre efter starnd & badning (mmmmm….vad skulle jag inte ge för att få vara med på en solstol….suck!)

    Ni kanske får investera i en väska till – eller åtminstone en sån där fyrkantig rutig/randig “tahisäck” att packa enbart kläder & mjuka saker i. Vi hade en mjuk extraväska ju – kanon!! Sväljer hur mkt som helst.

    Kramis från LillaSys (som är så FÖRBANNAT trött på vintern nu…….jag vill ALDRIG mer ha en sån här HEMSK vinter!!!)

Leave a Reply

