Lyxrum och cikador… (filmklipp)

 I väntan på att jag ska få tummen ur och göra ett eller flera bildspel av de bilder vi hittills tagit under vår resa, så kan jag roa er med att ladda upp ett par hela klipp (sådana jag inte behöver göra något åt med mao).

 Det första ersätter de flesta foton jag & Inger tog på vårat rum på hotellet i Bangkok, Pathumwan Princess. Jag var så löjligt imponerad av detta lyxrum att jag var tvungen att filma lite därinne.
 -Ta i beaktning att detta är det billigaste rummet hotellet har att erbjuda, och dessa rum STARTAR på femtonde våningen…!

 Det andra klippet är från vår väg upp till en View Point på Koh NangYuan. Trappan/stigen gick rätt genom djungeln, och trots att man BORDE ha hört såväl havsbrus som smattrande motorljud från LongTailbåtarna inte alls långt nedanför oss…så är det öronbedövande ljudet från cikadorna allt som hörs! Så i nedanstående klipp är det mer ljudet jag ville fånga, snarare än bilden (så skruva upp volymen!).

4 thoughts on “Lyxrum och cikador… (filmklipp)

  1. Måste filma mitt hotell som jag ska bo på också. Hoppas det är någorlunda bra. Det kommer säkert inte i närheten av detta.

  2. Glömde, jag blir väckt på mornarna av konsert som framförs av “The Cicadas”, kan vara väldigt eneverande och entonigt.

  3. Ja, verkligen ÖRONBEDÖVANDE!!! Man HÖR dom men jag har nog aldrig SETT en enda cikada!!??!

    Det är väl konstigt!!???

  4. Åh vilket fint rum ni hade! KUL med videoklipp, mer sånt😉 Hoppas ni har det kanon, se till & njuta ordentligt av den tid ni har kvar där i Thailandet och hälsa Inger. Kraam!

Leave a Reply

