A.S.S.

Gick in på Inter Sport för att köpa ett par badbyxor…
 -Gick ut därifrån med ett par badbyxor samt ett par (jättesnygga, välbehövliga & ILLRÖDA) Salomon gympadojjor!

Gick in på Jysk för att köpa en ny badrumsmatta…
 -Gick ut därifrån med en badrumsmatta, en fothandduk, två stora badlakan, två handdukar och 40 engångsmuggar!

Gick in på Rusta för att köpa en flaska AXE-dushtvål…
 -Gick ut därifrån med lite godis, en bok, ett PS2-spel, en flaska balsam och en dammvippa (men ingen duschtvål)!

* * *

A.S.S.
=
Accidental Shopping Syndrome

3 thoughts on “A.S.S.

  1. Charlie och Matthias säger det dig nåt😉

    Jag skämtar men det förstod nog. Jag såg ett avsnitt idag om en 29 årig ensam mamma som spontanköpte en häst på blocket….Du är inte ens i närheten.🙂

  2. Nej, den dagen du spontanköper en häst på Blocket ska jag börja oroa mig;)

    ….men det är skönt att höra att du brås på syster (eller……är det kanske JAG som brås på DIG;))

    Kramis!

  3. Spontaninköp kan vara ganska trevliga, så länge de inte kostar så mycket… som ovan nämnda hästkrake.

Leave a Reply

