Bombs away!

 Sådärja, nu har jag lagt ut alla filmer, nämnda i tidigare blogg, på Tradera!
 …eller snarare, alla i tidigare blogg utom Magnum-säsongerna samt Alien Vs. Predator och Max Payne, som jag fick sålt redan efter att ha skrivit om dem här!🙂

 Kalmeborg: Insåg att du inte ens fick veta att såväl AvP som Max Payne var 2-discversioner, samt att det på Max Payne-dvd’n även finns en Digital Version – för enkel förflyttning till dator/ipod eller whatever…🙂

 Jag tänker inte ens försöka räkna ut vad inköpspriset är för alla dessa filmer jag nu tänker göra mig av med. Men lovar att återkomma efter den 20:e, då autionstiden gått ut, och meddela slutresultatet…

 Nåväl, nog om det!
Är inne på timme 34 av mina 38 denna helg.
 Jag vet att jag gnäller på mitt jobb, och för det mesta måste jag faktiskt påstå att det är MER än befogat. Men just i skrivande stund så känns det trots allt ganska okej…särskilt eftersom jag ju sitter här och surfar, skriver blogg, spelar minispel på Nitrome och strötittar på Scrubs (vem fan sade att killar inte kan multitaska!!!). Visst, ungefär en gång i timmen – när det brölar i sovrummet – måste jag gå in och vända på min arbetsgivare…men lite ska man ju göra för 175-180 kr/tim, eller hur?🙂
 -Detta skall fortgå till åtminstone klockan 12.

Nej, nu petar jag ut denna och återgår till att spela Skywire 2!

Leave a Reply

