Mobilder 070610

Tömde den gamla mobilen…


En schysst bild på Masken, som jag trixat med i
den gamla mobilens eget fotoredigerarprogram.

Ett par origamifigurer som jag vek, sparade en månad eller så och sedan kastade…för vad skulle jag egentligen göra med dem?!
🙂

Då jag promenerade hem från Cyberphoto, med den nya mobilen i ryggsäcken, tog jag en sista – symbolisk – bild med kameran på min gamla S500i… Lämnad vid vägkanten bredvid  E4’an!

-Bye bye, S500i…

Tog nedanstående KLICKBARA bild igår (med den nya mobilen).
Ett bisarrt konstverk – i – älven!


Själva konstverket, något större…

Fördrev en halvtimme eller så med ett korsord igårkväll – fastän jag  i ärlighetens namn egentligen hatar korsord… Frågorna och svaren känns ofta långsökta, bisarra eller luriga (ja, jag hatar dem för att jag inte är bra på att lösa dem)…


…men i just detta fall var det bara DUMT!

One thought on “Mobilder 070610

Leave a Reply

