Get the f**k out of my heeeaaad!!!

Upplev mer
Upplev mer
Upplev mer med Bredbandsbolaget

TV med ett utbud som klår det mesta
Å 100Mb bredband till dom flesta

Lägre avgifter när jag ringer Jens
Jag surfar mobiiil helt utan gräns

Nöjda kunder
Nöjda kunder
Nöjda kunder é våran taktiiik

I bredbandsuttaget
-finns allt å lite till

Upplev mer
Upplev mer
Upplev mer med Bredbandsbolaget

TV med ett utbud som klår det mesta
Å 100Mb bredband till dom flesta

Lägre avgifter när jag ringer Jens
Jag surfar mobiiil helt utan gräns

Nöjda kunder
Nöjda kunder
Nöjda kunder é våran taktik

I bredbandsuttaget
-finns allt å lite till

Upplev mer
Upplev mer
Upplev mer med Bredbandsbolaget……..

😦

Jag dör… Snälla nån få den att sluta!

One thought on “Get the f**k out of my heeeaaad!!!

  1. Hahahaha!!! ;D

    Undrar om det är sådant som kallas “BRA reklam” – att komma på en jingel/låt som biter sig fast i folks huvuden🙂

    /sys (som också gått och nynnat på SAMMA reklamjingel nu i ett par dygn)

Leave a Reply

