All zombied out…

 Hade inte sovit så bra natten mellan tor-fre, och samma sak natten mellan fre-lör.
Så efter gårdagens veritabla urladdning var jag inte bara trött – jag tror att jag faktiskt blev smittad av någon av de andra zombierna…för jag kände mig mer död än levande!

 Har snabbkollat igenom alla foton och filmklipp som stackars frysande mamma lyckades dra ihop, och i nästa vecka ska jag försöka gör nåt vettigt med dem.

 Slutresultatet kommer givetvis lägga ut här, och stillbilder kommer såklart petas ut de också – var så säkra. Just nu dock, halv sju på morgonen, då jag redan varit vaken i en bra bit över en timme*, så har jag ingen lust att göra detta alls.

 Ska fixa frukost nu tror jag.
Flyger hem senare idag, men ska lämna lägenheten om drygt tre timmar – och måste hinna packa ihop mina få – men väl utspridda – saker.

*) – Visst, jag vaknade kring 05 imorse, men då somnade jag å andra sidan (som en klubbad säl) redan klockan 20.40 igårkväll!🙂

2 thoughts on “All zombied out…

  1. Om “frukost” innebar blodpuddig, svartsoppa eller annat liknande så kan du vara HELT SÄKER på att du är smittad……annars kan du nog känna dig lugn (och utvilad)
    😉

    Kramis!

Leave a Reply

