Myggstatistik:

Höger överarm: O st
Vänster överarm:
O st

¤

Höger underarm: 6 st
Vänster underarm: O st

¤

Höger lår: O st
Vänster lår:
O st

¤

Höger vad (från knä och nedåt): 22 st
Vänster vad (från knä och nedåt): 37 st

¤

Övriga spridda bett:
 -Bakom ena örat (1)
 -I svanken (3)
 -I skägget (1)
 -Mitt på bröstkorgen (2)
 -På magen (1)

¤

Antal bett som hittills ansetts nödvändiga att plåstra om: 14

Det verkar för övrigt som att myggen undviker tatuerade ställen, så det bästa sättet att
undvika stora mängder myggbett kanske är att skaffa sig en heltäckade kroppssmyckning…

Välkommen till mitt alldeles egna privata helvete.
Jag hatar detoch jag älskar det.

Jävla paradoxer!

4 thoughts on “Myggstatistik:

  1. Cellisar verkar hjälpa. Jag har inte haft ett myggbett sen 2003.

    På den tiden det begav sig fick jag rejäla rackarbajsarbett. Svullnade upp som satan, såg ut som att jag hade valnötter inopererade under huden. Det var flera gånger jag var tvungen att trycka i mig antibiotika för att överleva betten.

  2. ….och du utsätter dig för allt detta FRIVILLIGT!!??!!

    Jag har hört att det funkar att typ BADA i tjära – kan det vara något? 😉

    Jag beundrar dig – själv skulle jag förmodligen varit nära till självamputering av benen i samma situation 😉

    Kramis!

  3. Oh känner igen fenomenet. Myggen är goa här med. Kom hem med 10+ igår, efter dubbelt så många (plus bromsstick) i lördag. Känner mig som en kliande, svullen trashank idag. Hoppas dina bett inte ökar mer nu! 🙂

Leave a Reply

