Pajala Marknad – resultat:

Idag har jag vandrat runt – i tryckade hetta – på Pajala-marknad…

Förutom två presenter jag inte vill avslöja här i bloggen , så gjordes även följande fynd:

 -En stor temugg med egenvald text

 -En raktvål

 -En påse blandade kolor

 -En suovas-kebab (SÅÅÅ jävla gott!!!)

 -En cocosboll (MINST lika jävla gott!)

samt

 -5st dvd filmer
Dawn of the dead (Romero’s gamla)
Ace Ventura: Pet Detective
The Outlaw Josey Wales
The Wedding Singer
Bad News Bears
(den med Billy Bob Thornton)

3 thoughts on “Pajala Marknad – resultat:

  1. Bra saker och givetvis blir man nyfiken på det man inte får veta 😉

    Suovas..mmmm det var gott minns jag.

  2. Micke darling, tack för cd/dvd-skive grejerna. Du nämnde något om 100 st, jag tycker att det ser ut som närmare 500 st så jag ger dig 5 gånger tack.
    Tack, tack, tack, tack, tack!!!!!

    =)

  3. Jaa, mina blir mest nyfiken på de saker man inte får veta 😉

    Vad skrev du på temuggen *nyfiken*

    Jag har sagt det förut och jag säger det igen: “Man blir GLAD av att shoppa!” 😉

    Krampårej!!!!!!!

Leave a Reply

