Dagen innan…

Imorgon flyger jag från Umeå till Stockholm…….på enkelbiljett!

På måndag nästa vecka, den 23:e augusti, börjar min utbildning på Maskörskolan på Folkuniversitetet, och jag flyger ner redan imorgon onsdag för att liksom kunna ställa iordning mitt boende (hemma hos mamma) och liksom känna att allt kringarbete är avklarat – eftersom jag kommer ha fullt tillräckligt med saker att lägga hjärnverksamhet på från och med den 23:e.

Är jag nervös? -JA, givetvis!
Har haft svårt att sova de senaste två nätterna, känner mig rastlös och har svårt att bara sitta still utan att göra någonting. Håller just nu på att tvätta kläder, och när det är klart ska jag börja p-a-c-k-a!!!
Känns helt overkligt att jag ska åka härifrån.
Känns även ledsamt att behöva lämna Inger så pass länge…

Har passande nog fördrivit tid (som jag inte visste vad annat jag skulle spendera den på) med att tillverka ett litet kompendium för ledsna själar…eller vad man nu ska kalla det.

3 thoughts on “Dagen innan…

  1. HAr precis sett ditt hopklipp med filmsnuttar….SNYFT!

    Ser i alla fall fram emot att du kommer ner hit till huvudstaden:)

    Du kommer att få ett spännande och händelserikt år framöver!:)

    Kramis!

  2. Jag ska gör allt för att du ska ha det bra och trivas. Inger är så välkommen hit närsomhelst!

    Vi ses om några timmar!

  3. Du kommer väl tillbaka!! Nästa Kirunafestival får du visa vad du lärt dig under ditt år i skola. Jag tror jag vill gå på festivalen som Shrek!
    Ha det så bra, hoppas utbildningen blir vad du hoppas på! Kram på dig!

Leave a Reply

