Getting old…

Under min promenad runt hemhålan insåg jag två saker.

1) Jag har blivit gammal!


-Mitt favvo-klätterträd, som jag minns som ganska stort.🙂

2) Trots alla nya hus, alla inflyttade människor och de makabert ökade huspriserna,
så kan man på sina ställen ganska tydligt se att även hemhålan har blivit äldre…

Passade även på att leka med skärpedjupet.


-Han satt snällt still, ända till jag fotat färdigt…


-För många år sedan tog jag sats och hoppade i här…på fyllan!

BTW, var inne i källaren för att hämta en grej, och såg detta i grannens förråd:

3 thoughts on “Getting old…

  1. Oj! Klätterträdet tror jag att jag minns…..var det inte större än så??!!! Innebär detta att jag oxå blivit gammal??!?!?! Néj, givetvis INTE – vi har helt enkelt vuxit upp (blivit ÄLDRE…..inte gamla) och sett mer av stora vida världen utanför hemhålan. Såldes har hemhålan KRYMT!🙂

    Undras just vad den där dammsugaren suger förutom damm…..?😉

    Kramis!!

  2. Var glada för att ni bara behöver besöka hemhålan lite nu och då…. Det är jag ialla fall, glad för att ni besöker den!

  3. Såg inte ut som ett ställe där man vill hoppa… någonsin. Aj! Den där vampyr-sugaren såg inte helt färsk ut…😀

Leave a Reply

