Making myself…

 Det blev inget sminkuppdrag i fredags morse. Två av caféets fem anställda var sjuka, så de kunde inte gå ifrån för att bli sminkade. Synd, men jag kunde samtidigt inte låta bli att andas ut… Var ganska så nervös inför detta mitt första riktiga uppdrag. Men jag fick inte veta det förrän jag redan kommit dit och hunnit plocka fram alla grejer, så jag tyckte att jag lika bra kunde passa på att testa att sminka mig själv. Gick väl sisådär – blev mest en massa kladd, eftersom inspirationen aldrig infann sig.

2 thoughts on “Making myself…

  1. Ser ju supercool ut!!! Undrar just hur bra det då skulle bli när inspirationen infinner sig!!?😉

    Du är duktig!!!

    Kramis!

Leave a Reply

