Maskörskolan, vecka 12 – ADDENDUM!

Idag var jag och Teluvio på SACO-mässan på Stockholmsmässan i Älvsjö.
Klockan 10.00  intog vi Folkuniversitetets monter i Hall C, satte upp den
provisoriska spegel, blandade smink, tog ett djupt andetag och satte igång!

Det fanns inte så mycket tid att fotografera under tiden vi höll på att sminka.
Men jag tog några bilder efteråt i alla fall…


Vato Loco
 & The Hippie!


Vato Loco
: “Bring us da focken burgers or I kill you, puta!”
The Hippie: “Like, yeah, dude, you know, for real…”

Tog tåget hem, i full mundering, och insåg samtidigt att jag på ett ypperligt sätt lyckats
kombinera BÄGGE mina redovisningsarbeten! Förklädd till hippie (70-tal, eller nära i
alla fall) och med karaktären tagen utanför “scenen”, likt Stanislavskij i sin ungdom!🙂

One thought on “Maskörskolan, vecka 12 – ADDENDUM!

  1. Hahahaha!!!

    Det var ingen som skänkte dig några slantar på tåget hem?

    Har sagt det förut och jag säger det igen:
    – Ni är så duktiga ni “maskörer”!🙂

    Kraaaaaaam!
    /Sys

Leave a Reply

