JAG FLYTTAR TILL NYA DOMÄNER!

Efter nästan fem års bloggande på cobb.wordpress.com så är det nu dags att flytta!
Har i födelsedagspresent fått ett eget domämnnamn av Världens Bästa Lain™ och
har spenderat lite tid med att importera de fem åren härifrån till den nya domänen,
fixa till och snygga upp efter bästa förmåga – och trots att det är långt ifrån färdigt
känner jag nu att det åtminstone är lagom klart för att premiäras.

Jag har inte exporterat allt, utan bara fokuserat på själva blogginläggen, vilket är
delvis varför den här sidan (den ni nu befinner er på) såklart kommer finnas kvar.
Men jag kommer inte uppdatera den mer.

Om man får vara så fräck och hoppas att någon har haft denna sida bland sina
favoriter, så är det därför nu hög tid att be eder ändra adressen till nedanstående:

http://cobbweb.se/

Kan locka med att jag premiärar den nya domänen med 2010 års lista,
kanhända något sparsmakad jämfört med tidigare årslistor - men who cares!

-VÄLKOMNA IN!
🙂

One thought on “JAG FLYTTAR TILL NYA DOMÄNER!

  1. Länken är paj, ett b för mycket i web. Får hälsa välkommen till den seriösa internetvärlden med oanade möjligheter!🙂

Leave a Reply

