17:365

Efter uppstigning klockan 05.00, följt av bilpackning, en 70 mil lång hemfärd (delar av vilken gick genom snöstorm och på moddiga vägar), urpackning av bil, storhandling på ICA Maxi samt middagsfix är jag – kanske inte helt oförklarligt – lite trött.
Men jag har inte glömt att denna vecka är den första av årets resterande 50 som skall domineras av en utmaning. Vad utmaningen består i och hur det går återkommer jag med – nu: Dagens Bild!

Matrasten på IKEA i Sundsvall ledde inte bara till varsin tallrik köttbullar med
potatismos, utan även till en papperskasse fylld med en spegel, tre blockljus,
fyra ljushållare i glas, en diskborste, en stor pläd samt 72 doftvärmeljus!

3 thoughts on “17:365

  1. Jag vill instinktivt trycka “gilla”… men eftersom sådan knapp inte finns så skrev jag det istället.😉

  2. Vad är det där blåa “trassliga” på bilden? Är det kanske pläden?? Känner inte igen den från IKEA…… (utan att låta som någon självutnämnd “IKEA-expert”;))

    Kramis!

Leave a Reply

