Utmaning 6, DONE!

Söndag 27 februari 2011
Klockan 14.45
Utmaning avbruten!

 Rent tekniskt så slutförde jag aldrig denna veckas utmaning, eftersom jag för att göra det skulle ha väntat till måndagmorgonen (alternativt till efter midnatt på söndagen) med att raka mig. Men jag orkade helt enkelt inte duscha ännu en gång, och kliva ut ur duschen utan att känna mig ren! -För det är precis så det känns när jag är sådär jobbigt orakad, jag känner mig skitig!

 Jag skrev “rent tekniskt” eftersom jag skalade bort skägget sista gången, innan utmaningen började, redan på fredagen – så det hann gå hela nio dygn från hyvel till hyvel.
Och apropå hyvel, jag var tvungen att byta blad mitt i gårdagens rakning, då det första bladet helt enkelt inte pallade mer! 🙂

Och för den som är intresserad av att se en värdelös genomgång av allt detta:

Nästa veckas utmaning göres på initiativ av- samt med hjälp av Danne.
Jag ska se första säsongen av tv-serien The Wire.

One thought on “Utmaning 6, DONE!

Leave a Reply

