70:365

 Världens Bästa Lain™ skrev för ca en månad sedan i sin blogg om att hon fått provsmaka en massa nya chokladsorter som ännu så länge inte fanns ute i handeln. “FUSK!” skrek jag, redan från början, och förfärades sedan (helt utan att ha smakat) över hur hon bedömde en Marabou-chokladkaka, med smak av kokos och banan, som “totalt intetsägande”.
 ‘Kokoschoklad’ och ‘intetsägande’, två ord som inte bör existera i samma mening, såvida inte den meningen lyder “livet är intetsägande om det inte finns kokoschoklad”.

 När posten ramlade ner i brevlådan idag, så fanns där ett vadderat kuvert från Lain – och inuti det vadderade kuvertet fanns detta!!!


Det var sex rutor kvar, jag åt dem och min bedömning av chokladen är:
Så förbannat god att jag tvingades hitta på saker att göra mellan tuggorna
för att hindra mig själv från att stoppa in alla sex rutor i munnen samtidigt!

3 thoughts on “70:365

  1. Håller med: kokoschoklad ÄR supergott;)

    …lägger man dessutom till BANAN så är det UNDERBART!!!

    Men…….har just nu en brudklänning att komma i….såååå……..får nog vänta till efter 14 maj med att smaka den där (risken är ju att jag blir beroende;))

Leave a Reply

