88:365

(Tisdag, 29 mars)

Min domän-blogg (cobbweb.se) slutade fungera på måndagen den 28:e mars,
men inte innan jag hann exportera allt jag gjort de senaste tre månaderna till
den gamla bloggen (och om du läser det här så vet du vilken jag menar).
Dessvärre missade jag att få med foton/bilder…vilket innebär att jag nu sitter
och lägger tillbaka varenda liten bildjävel jag petat ut i bloggen under januari,
februari och mars – och nej, det är ett icke föraktfullt antal!

Tisdagens bild var rent tekniskt tagen på onsdagen, eftersom klockan var en bra
bit efter ett på natten – men de datorproblemsrelaterade ögonbrynsrynkorna och
de djupt sittande ögonen tycker jag ganska väl representerar den dag då jag bara
ville sätta eld på datorn och glömma att bloggar och internet någonsin existerat!

One thought on “88:365

  1. Vad var det som gick sönder? Databasen på webhotellet? Eller var du in och haxxade i någon kod så själva wp-konfigurationen la av?🙂 Trist hur som helst, gillade ditt nät…

Leave a Reply

