95:365

Vissa dagar – och idag är en sådan dag – känns det som att allt är emot en.

Men det är såklart bara rent gnäll.
Det finns alltid de som har det värre.
Tänk på barnen i Afrika å allt det där.

Var hos ÖronNäsaHals för uppföljning idag, och trots att min näsa är precis likadan som tidigare (och trots allt de sade tidigare) så verkar det nu som att det bara är en liten pyttechans att jag ska bli opererad. Troligast är att jag kommer få leva resten av mitt liv som en jävla kortisonknarkare.
Blir så satans förbannat jävla trött på allt det här.

“Du är inte nöjd, det ser jag” sade läkaren.
Nej, det är jag inte! Vad fan tror du!? Jag fick ju i grund och botten just beskedet att jag tydligen ådragit mig ett livslångt symtom som inte går att göra något åt… Har du tänkt att jag ska ställa mig på bordet och dansa runt eller?!

FY JÄVLA SKITPISSFAN!!!

4 thoughts on “95:365

  1. Hm, jag känner igen det där resonemanget; “Det är bara att leva med”. Väldigt lätt för dem att säga. Det är ju inte de som är konstant “snuviga”/ har värk/ utlag/rinnande ögon eller lägger ned en smärre förmögenhet på mediciner. Förstår din ilska och frustration!

  2. Jag förstår precis och lider med dig. Jag kan bara hoppas på ett bra resultat när du träffar kirurgen och att han är “sugen på att skära”.

  3. Men, VARFÖR inte operera??!! Det kan ju inte vara nåt större ingrepp som tar så lång tid??!!!

    Jag skulle kolla upp privatkliniker – fyyyyy faaaan för Landstinget!!!!

Leave a Reply

