Designmarknad i Umeå!

Hej alla!

Den 29:e maj 2011 är det dags för Designmarknad här i Umeå!

 Nere vid Hamnmagasinet, mellan kl 12-16, kommer alltså lokala förmågor sälja av sina egenproducerade textilier, smycken och en massa annat!

 Undertecknad har anmält sig och kommer vara där för att försöka sälja sina origamiörhängen till vem som än råkar befinna sig i närheten.🙂
På mitt bord kommer, förutom närmare 100 olika par örhängen, även finnas prydnadstranor (att exempelvis hänga i backspegeln) samt eventuellt en stor låda Freebies*!

VARMT VÄLKOMNA!

*) “Freebies” = sånt som jag vikt, vikt igen och vikt ännu en gång för att lära mig de olika modellerna. Har ofta inte hjärta att slänga allt utan lägger det för det mesta bara i en stor hög – en hög som jag nu funderar på att ta med mig till marknaden, så är det bara för vem som än kan tänkas vilja ha att ta!

2 thoughts on “Designmarknad i Umeå!

  1. Hej Micke!
    Roligt att du också ska vara med på Designmarknaden här i Umeå🙂 Ser fram emot att se vad du pysslar med.
    Roligt också att du hittat till min blogg.
    Vi syns / Linnéa

Leave a Reply

