Bröllopssmyckena!

 Nu när bröllopet är över kan jag ju lägga ut lite bilder på syrrans smycken, som jag funderade, funderade och funderade ännu mer över i nästan ett halvår – innan jag pillrade ihop dem på en vecka…bara för att efter ett klänningbyte tvingas justera dem i elfte timmen! (=ca en timme innan fotografering och påföljande ceremoni).

Måste dock erkänna att jag är mer än nöjd.🙂

 
  

(En bild på modellen själv kommer såklart, så fort brudparet själva tagit del av bilderna och gjort sitt urval samt gett sitt publiceringstillstånd)

4 thoughts on “Bröllopssmyckena!

  1. Jag är såå glad att jag bad dig att göra mina smycken – dom blev/är såå fina!🙂

    Kul att ha smycken på sitt bröllop som INGEN annan har:)🙂

    1000 TACk och massor av kramar!

    /Sys (som väntar med spänning på brevbäraren och cd:n med bilder;))

  2. Oj! Vad fina dom var!!! Tänk vad roligt för systra din att ha fått bära specialtillverkade bröllopssmycken. Du är duktig du!

Leave a Reply

