Dagen D!

D som i Designmarknad!

Allt ligger packat i en stor blå canvaspåse ute i hallen, och jag sitter bara och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att ge sig iväg. Vet inte om det är för att jag är nervös (för lite nervös är jag) eller om det beror på en massa andra saker, men frukosten jag just åt känns som att den är på väg upp hela tiden. Jag mår illa som fan och känner mig allmänt obekväm.

Nåja, det går förhoppningsvis över när jag väl står där och har ställt upp allt (något jag räknar med kommer ta MINST 45 minuter).🙂

Så, för alla som inte skrivit ner det ännu:

DESIGNMARKNAD, idag kl.12-16
Hamnmagasinet, nere på kajen!

One thought on “Dagen D!

  1. Hoppas det blir lyckat och bringar in lite “kulor” och att det var detta som din mage “protesterade” mot.

Leave a Reply

