177:365

Bestämde mig för att slösa bort en del av den vackra dagen med se hur fort jag kunde spela igenom New Super Mario Bros på Ingers NintendoDS. Skulle gärna benämna det som en så kallad “Speed-Run” (en sådan där man utnyttjar alla genvägar och andra snabbmetoder för att så fort som möjligt ta sig till slutet), men gissar att 49 minuter inte riktigt kvalificerar sig som “speed”. Men med tanke på att jag inte hittat något sätt att avancera i värld 8 – annat än att bara plöja igenom precis allt! – samt att jag tidigare hållit på i flera veckor för att klå detta spel, så tänker jag vara nöjd med de ynka 49 minuterna!

Leave a Reply

