179:365

Biodags ikväll…
Ska se Super 8, och ser verkligen fram emot det!

Och nej, jag har inte gett upp mitt personliga hat mot SF Filmstaden i Umeå, men när det är en film jag VERKLIGEN vill se så måste jag helt enkelt foga mig efter monopolet som råder. Om jag inte ska börja olagligt ladda ner filmer så finns det bara ett enda annat sätt för mig att se dem – och det är att bita ihop och stå ut med inkompetensen och den generella publik-ignoransen på Umeås ENDA biografkomplex.

Jag skippar redan nu massor av filmer jag eventuellt tänkt se på bio, som Pirates 4, Fast & Furious 5, Kung Fu Panda 2, X-Men: First Class, Thor och Transformers 3… Men Super 8 vill jag helt enkelt inte missa, och jag kommer även bita ihop igen inför sista Harry Potter-filmen, som jag helt enkelt MÅSTE se.

Nåväl, ska väl snart börja dra mig ner mot stan.
Och tills dess…

Jag kallar den
“Utsikt från solig gräsplätt”

One thought on “179:365

  1. Du får gå på bio när du/ni är på besök i hufvudstaden.
    Ska bli intressant att höra hur filmen var, vill se den också men om du gör tummen ner behöver jag inte slösa tid.

Leave a Reply

