184:365

Sådär, då var den första arbetsdagen – efter lång tjänstledighet – avklarad.
Min arbetsplats är som sfinxen… Oföränderlig!

Gjort idag:
Suttit i soffan, 08.00-12.00
Fixat frukost, 12.00-13.30
Suttit i soffan 13.30-16.00


Låter det sådär lagom glassigt?
Ja, jag förstår att det kan tyckas vara ett riktigt drömjobb att bara sitta på
arslet hela dagen, och för detta dessutom casha in hela 130 kr/tim, plus OB.
Men ta över mitt jobb i två veckor. Gör det – jag f**king utmanar alla som
tänkte “jäkla glassjobb” när ni läste texten ovan och såg bilden. Ta över mitt
sinnesbedövande skitgöra i fjorton ynka dagar – jag garanterar att ni, liksom jag,
redan efter några få dagar kommer SPRINGA mot ytterdörren vid avlösning!

3 thoughts on “184:365

  1. Låter INTE kul! Men, om du trivs med själva jobbet som assistent – varför inte försöka få jobb hos en annan brukare?!

Leave a Reply

