201:365

Brinnande kol = förberedelse för dagens middag:
Grillade älgkotletter med sallad och vitlökssås.

Uppmärksamma läsare märker även att jag hoppat över #200, men jag kan
meddela att det har jag inte alls gjort. Snarare är det nog så att jag
hoppade över #173, eller kanske #185, eller varför inte #165. Poängen är
att jag en av dagarna för X antal veckor sedan måste ha missat att lägga
ut en bild, och dagens bild SKA vara #201, gårdagens skulle varit #200,
dagen innan det #199 osv osv. Jag har nu alltså helt enkelt justerat
för att återigen hamna i fas... Tänker dock inte gräma mig så mycket över
detta, jag har ju nämligen redan råkat lägga ut samma bild två gånger,
så att missa en dag känns mer normalt än att faktiskt lyckas hålla 100%...

3 thoughts on “201:365

  1. Maten = MMMMMMM!!!!

    Jag noterade faktiskt den dagen (för x antal veckor sedan) då du missade dagens bild – men tänkte att det ju faktiskt inte spelar någon roll om du missar EN bild på ett helt år😉

    (vem vet, någon dag kanske faktiskt kräver TVÅ bilder – och då jämnar det ju i alla fall ut sig;))

    Kraaaaaam!

  2. Mumma!!! Hade jag varit Teckla hade jag nu suttit med två strängar dregel hängandes från vardera mungipan… Åt ni DEN vitlökssåsen till??!!

Leave a Reply

