210:365

Tre chili-plantor, omplanterade av Yours Truly!
Jag skryter bara om detta för att mina fingrar är lika gröna som Hellboy,
och en omplantering känns som en sån där riktig bedrift (ungefär som när
jag egenhändigt bytte Oscar-Opel’s batteri). Troligtvis kommer dock min
brist på fingergrönska att få dessa stackars satar till plantor att dö inom
den närmaste veckan – så till blomvattnaren Danne: Det är inte ditt fel!

Åker iväg till semesterlugnet nu, så Dagens Bild-uppdateringen lär vara
sporadisk, vilket innebär att det kanske inte kommer EN bild varje dag,
utan det lär istället dyka upp bilder representerandes några dagar i taget.
(Jag kan ju för bövelen inte hänga framför datorn hela semestern heller!)

2 thoughts on “210:365

  1. Helt rätt, inte sitta framför datorn på semestern!

    Med lite TLC kommer plantan att klara sig kanon. Kul om det kommer frukter i den.

Leave a Reply

