252:365

Efter att ha kommit iväg från jobbet 1½ timme tidigare idag, denna fabulösa fredag,
passade jag på att göra några ärenden på stan (hyrde bla tre filmer på Hemmakväll),
och cyklade seden till Ålidhem för att hämta ett paket från Discshop – i vilket fanns
Brannboms andra långfilm, actionfilmen Död Vid Ankomst, komplett med påkostad
papp-sleeve och allt. Mycket läckert, och ska bli riktigt kul att se!
Väl där (på Ålidhem alltså) passade jag på att handla lite mat inför helgen.

Efter att ha kommit hem, packat upp, duschat och rakat mig så öppnade jag den
fortfarande förseglade Finlandia-flaskan vi köpte på Silja-kryssningen för ett
halvår sedan – sedan fixade jag lite lyx åt mig själv innan jag började laga mat.

2 thoughts on “252:365

Leave a Reply

