260:365

Då jag kom hem från Kulturmarknaden satte jag igång att SÅLD!-markera örhängen på
Origamismycken-sidan, och insåg att det börjar bli dags att lägga ut fler smycken.
Men det börjar även vara hög tid att helt plocka bort de sålda smyckena från sidan…

De kanske kan få en egen flik?
Typ som en “Hall of Fame”, med bilder som kan fungera som inspiration?

Nåväl, jag har tretton par örhängen som ännu inte ligger ute på sidan.
Dessa passade jag i eftermiddags på att fotografera, och kommer lägga ut dem imorgon.

Tills dess, håll till godo med en av mina senaste favoriter!

2 thoughts on “260:365

  1. Tack för en trevlig marknad 🙂 Hoppas vi ses snart igen! Har du några planer på andra marknader? Hälsningar Linnéa med trycken 🙂

Leave a Reply

