287:365

Håller just nu (“just nu” som i “när-jag-känner-att-jag-har-tid-och-lust”)
på att testa mig fram till olika metoder att skapa snygga…eller, ja, ni
fattar vad jag menar…sår och andra blessyrer, inför den där planerade
sminksessionen i november.
Dagens experiment innefattade INTE någon avancerad insminkning i ansiktet
(vilket är varför själva skarvarna dolts enbart med fuskblod), däremot tycker
jag att själva sår-effekten faktiskt fungerade riktigt bra!
-Satte i en av linserna också, för att ge bilderna lite extra skjuts.🙂

BONUS:

Närmare…och närmast!

One thought on “287:365

Leave a Reply

