293-297:365

Har inte varit på humör för att vare sig skriva eller fotografera, men det ska väl
fan till om jag ska snubbla på målsnöret under detta förbannade år av skitbilder!
Så, här kommer fem på raken…

¤

293

Jag avlar fram småpapper…

¤

294

Storhandling!

¤

295

När jag så i efterhand beskådar denna bild tagen på en av middagarna de senaste
dagarna (Fetafyllda Färsbiffar) så kan jag absolut inte förstå hur något som var så
otroligt gott –  för det var det verkligen – kan se så fantastiskt äckligt ut på bild!

¤

296

Ett av femton nya par örhängen jag gjort den senaste veckan; Dubbelstjärnan!

¤

297

Äpplekart i ljuset av den nedgående solen…
Eller som jag också kallar den:
“Surkart i skymning!”

3 thoughts on “293-297:365

  1. Mmmmm….fetaostbiffar🙂

    Gillar du ädelost+ I så fall ska jag skicka dig det superenkla, supergoda receptet på ädelostbiffar🙂

    Kraaaaaam!
    /Sys

  2. Ha-ha! Hundarna som “leker med varann” ser ut som dom där gamla “skottespargrishundarna” som nån bank tillhandlahöll för många år sedan. Kan du inte vika några små så vi ser om det blev nåt resultat!?
    Vad exakt innehåll biffarna? Jag tycker inte att dom ser så värst äckliga ut, men det fär väl kanske för att jag kan ana mig till smaken… jag är väldigt förtjust i köttfärsbiffar och köttfärslimpa!
    Dubbelstjärnan! Ser den framför mig i rött och vitt till julen eller guldigt/silvrigt papper plus svart till nyår… Kanonfina!

Leave a Reply

