307-312:365

Har varit i Stockholm några dagar…
Därav den plötsliga uppdateringen efter lång tystnad.

307


“Wood Hill Squad = Skogås-gänget”

¤

308

Anledningen till att mitt mobilbatteri inte räckte lika länge som normalt:

¤

309

Jag, anno lördagkväll!


Foto: Niklas Hilden

¤

310

Läskig kyrkogård i Solna!

¤

311

Fotade inget under måndagen, så jag bjussar istället på en
bonusbild av mitt tjusiga arbete inför lördagkvällens fest!

¤

312

Kameran gick inte varm under tisdagen heller…
…så jag bjuder på lite äppelepsi!

2 thoughts on “307-312:365

  1. Ok ska erkänna att jag ger Norwegian 1 plus för detta. Det borde vara free WiFi på många fler ställen.
    Tänk att en så himla go och trevlig kille kan bli så totalt äckligt läskig😉 Du hade passat bra på den läskiga kyrkogården😉

    Tack för att jag fick vara med och se förvandlingen på nära håll!

  2. Härligt att ha dig här i Stockholm!❤

    Känner att vi måste komma upp till er snaaaart (Oliver måste träffa morbror/gudfar mycket oftare :))

    Hehehe…. "Wood hill squad"…….😉 Vet inte om jag ska tänka: "Åhh, vad fyndigt" eller "Vilken cool bild" eller om jag bara ska känna att det är ganska sorgligt…… (lilla, lilla hålan Skogås och ändå finns det några stackare som känner att det vore ballt att starta "Skogåsligan"…….)

Leave a Reply

