346-350:365

346

Söndag = Designmarknad!
Extremt kul att visa allt man gjort!

¤

347

Pizza House vid Järnvägstorget har inte direkt stans godaste pizzor.
Men det är klart, förväntningarna är ju inte särskilt höga – eftersom
de inte ens skriftligt kan påstå att de är bra…utan att stava fel.

¤

348

Tog en detaljbild på min gitarr, i syfte att visa svågern hur jag ville att han skulle
fotografera by-gitarren. Den mindre roliga bieffekten var att jag insåg hur satans
dammig min egen gitarr var!

¤

349

Det här är nog en av mina absoluta favoriter – av ALLA årets bilder!
Jag kan liksom se framför mig hur den där “mörka och besynnerliga” tonårskillen
(ja, statistik och handstil talar för att det är en kille) sitter där, längst bak i bussen,
och känner sig sådär alldeles jätterebellisk!
“Fan ta alla Svenssons och deras trista medelklassliv! Jag ska minsann aldrig ha
ett trist dagjobb, aldrig betala skatt och aldrig rätta mig efter reglerna!
Jag ska…. Jag ska….. Jag…..ska….
KLOTTRA PÅ BAKSIDAN AV ETT BUSS-SÄTE!!!”


Att klottra på buss-säten är medelklass-Svensson version av att rebella. -FAIL!

¤

350

Nu till helgen är det dags att köpa de där sista och BÄSTA julklapparna!

VÄLKOMNA!

2 thoughts on “346-350:365

  1. HAHAHAHAHA!!!

    Klottret var BÄST!😀

    Åhh, vad spännande med Designmarknad!!🙂 Berätta hur det går *nyfiken*

    Kraaaaam!

  2. Håller alla tummar (även dom mitt i handen) för att det ska gå jättebra för dig på marknaden. Det ÄR så himla kul att stå och, försöka och ibland lyckas, sälja sina grejor. Oavsett om det är egenhändigt tillverkade saker eller loppisgrejor. Det är så spännande och så roligt att träffa alla möliga sorters människor! Keep me posted! Kram!

Leave a Reply

