352:365

Igår, då jag fyllde år (37, men vem räknar?), bjöd gumman mig på en flashig middag på Tapas – där vi bland mycket annat åt chevretäckta rostade rödbetor, pilgrimsmusslor, chili- och citrusmarinerade oliver och smaskiga vitlöksbröd.
Vi hyrde sedan en handfull filmer – Transformers:Dark of the moon, Cars 2, Green Lantern (känner att jag måste tillägga att jag valde de två första, och bad sedan Inger välja mellan Green Lantern, The Kings Speech och Kung Fu Panda 2……och hon valde Green Lantern!) samt köpte lite godis och åkte hemåt.

Väl hemma öppnade jag de paket jag fått skickat till mig.
Fick några trisslotter (tyvärr ingen vinst, men det är kul att skrapa!) av Lena, Micke, Marie, Antte, Teckla & Isa i Kiruna.
Av min lilla gudson fick jag ett stort paket fyllt med vackra, roliga, söta och coola fotografier!
Av mamma, syrran, Fredrik och Oliver fick jag sedan ett presentkort på Face Hudstudio!! Kollade igenom listan med deras olika behandlingar, och även om jag planerar att vänta till efter jag fått min polypoperation, så tror jag att jag redan valt det jag tänker använda kortet på… -Återkommer.
Fick även två av filmerna från min Gröna Filmer-lista, Der Himmal Über Berlin samt The Sweet Hereafter.
Av Inger fick jag, förutom ovan nämnda middag, även en Fish-Eye lins till min mobilkamera!🙂 -Och det är denna lins jag använt för att ta dagens bild – som togs på Pilgatans Julmarknad, där jag och origamismyckena varit idag (samt KOMMER vara imorgon).

Bokcafé Pilgatan.
Kreativ Kollektiv.
Galleri Verkligheten.
Söndag 18 december.
Kl. 12.00-16.00
VÄLKOMNA!

2 thoughts on “352:365

  1. Vilken bra födelsedag du fick. Jättekul! Mysigt med god mat ute på lokal, filmer och godis i myskläder i hemmets mysiga vrå.

    Vilken rolig lins.🙂

  2. Låter som en supermysig födelsedag🙂

    Blir nyfiken på mobilkameralinsen – hur ser den ut? hur funkar den? Passar den bara din mobilmodell?

    Jag väntar med spännig på sms med resultat från dagens marknad🙂🙂

    KRAAAAAM!

Leave a Reply

