353-355:365

Ok…det är sent (midnatt) och jag ska upp tidigt imorgon.
Men känner att jag måste lägga ut det här först…
…så det får gå FORT!

353

Söndagens marknadsdag gick minst lika bra som lördagen!

¤

354

Under måndagen satt jag och mina blåklädda skor hos tandläkaren!
(i egenskap av Personlig Assistent – inte patient)

¤

355

PeppaFanterna dog ut för många år sedan, utrotade av människans obetänksamma
framfart på jordens yta. Men tack vare den brutala och samvetslösa kirurgin har de
nu återuppstått, som ihoplappade, otyglade monster, utan vare sig rim eller reson!

PeppaFanterna är döda – länge leve FrankenFanterna!

2 thoughts on “353-355:365

  1. Ahhhh – PeppaFanterna…..eller förlåt….FRANKENFANTERNA!🙂 Hade nästan glömt dem😉

    Hemma hos oss har vi:
    Pepparsniglar (eller pepparvalar som jag tycker)
    Pepparbjörnar
    Pepparrävar
    Pepparänglar
    pepparkottar (eller igelkakor kanske man ska säga😉 )
    Pepparkatter
    ……hmmm……vi har säkert nåt mer (förutom grisar å hjärtan å sånt)….men jag minns inte🙂

Leave a Reply

