363-364:365

Bildtorkan är total….
Men med så få dagar kvar lär jag nog kunna klara av det här också!

363

Min nya Facebook-profilbild, som jag givetvis kallar
Head Full o’ Sunshine!

¤

364

Tog denna bild för ungefär en kvart sedan, för att skicka till Åsa Z, som har hand
om Ung Fredag på Stadsbiblioteket – där jag ska vara den 16e mars och instruera
vem som än vill dyka upp i den fabulösa Origamikonsten!

One thought on “363-364:365

  1. Vilken fantastisk bild, full av glädje.

    Eftersom jag sett dig vika en del så vet jag att det är svårare än man tror när man ser färdiga produkterna.

Leave a Reply

