Helgunderhållning…

FÖRST OCH FRÄMST:
Nedastående filmtrailers ses på egen risk, för även om jag inte
tycker att de avslöjar alltför mycket så är det ju - hur man än
vrider och vänder på saken - sammanfogade filmbitar, och det är
omöjligt att INTE få avslöjat åtminstone lite om filmen i fråga.

#1

Något som verkar vara ett stycke udda brittisk sci-fi/thriller/komedi, om ett våldsamt
ungdomsgäng som plötsligt finner sitt “hood” invaderat av varelser från yttre rymden!

Attack The Block

#2

Ett stycke Marvel-superhjältefilm, av vilka det tycks finnas ett överflöd! Denna
gång handlar det dock om en superhjälte jag inte vet ett endaste litet dugg om!

Captain America

#3

Ett stycke dramakomedi – som jag valde i förhoppning att huvudrollsinnehavaren
Will Ferrell (en skådespelare vars filmer jag i vanliga fall inte gillar) med denna åter
ska ha valt att göra en film i stil med den fantastiska Stranger Than Fiction (2006)!

Everything must go

(distributionstitel i sverige: Neighbor For Sale)

One thought on “Helgunderhållning…

  1. Det skulle kunna vara en bra film med Will Ferrell. Det skulle i så fall blir den andra av honom som jag ser som är bra😉

Leave a Reply

