ZombieZågning…

Alla filmer jag hyrde i måndags är nu sedda.
Har redan sagt vad jag tyckte om Machete och Tucker & Dale vs. Evil. Den tredje filmen i ordningen jag (eller vi, faktiskt) såg var Green Zone av Paul Greengrass med Matt Damon i huvudrollen. Den var, som väntat, riktigt bra! Resident Evil: Afterlife var dock kanske inte bland de bättre filmerna jag sett – men den dög.

Sist ut blev alltså 2008 års version av George Romero’s zombieklassiker Day of the dead, denna gång regisserad av Steve ‘House’ Miner. Den fick mig att utan omsvep göra en liten videorecension… Eller ska man kanske kalla det för en videovarning?

Leave a Reply

