Blandade bilder…

Vill rensa på skrivbordet…

“Påskriset” jag gjorde åt John till hans 50-årsdag.
Huvudattraktionen är små 5cl-flaskor med ekologiska snapsar,
men där finns såklart även några chokladägg och lite påskfjädrar.🙂

¤

Hittade den här på Konsum Ålidhem.
De kostade bara 10 kronor, och jag funderade starkt på att
köpa dem – det kan ju vara bra att ha några extra liksom.

¤

Supergod middag på Sagami.
Deras kundfavoriter samlade på en tallrik.

¤

Hittade ett risvin (sake) som passar till en smal kusin…

¤

Åsså kan jag meddela att det nu officiellt är VÅR här i Umeå!

5 thoughts on “Blandade bilder…

  1. Det finns inget så underbart som det första vårtecknet🙂 Bort med Kung Bore! Fram för blommor, fågelsång och VARM sol.

    • Sake smakar lite som en besk sherry (jag tycker: INTE gott).
      Men man kan blanda den 50/50 med Rose’s Lime, hälla över is och få fram den fräscha, riktigt goda sommardrinken Green Samuraj.🙂

      • Eh… OK!😀 Då får det nog vara, för mycket krångel för att det ska vara drickbart.😉

  2. Aha, från jobbets dator kan jag se tussilago-bilden🙂 HÄRLIGT!

    Bra idé med påskriset! Man kan ju göra vanliga födelsedagsbuketter (eller rättare sagt OVANLIGA) på samma sätt även då det inte är påsk :)….. och så KUL att få också!!🙂 Den idén ska jag nog sno någon gång🙂🙂

Leave a Reply

